"Engelliler için erişebilirlik önem arz ediyor..."
Sakatlar Derneği Zonguldak Şube Başkanı Hüseyin Şirin, erişebilirlik ile ilgili açıklama yaptı. Engelliler için erişebilirliğin önem arz ettiğini belirten Şirin, "7 Temmuz 2005 tarihinde çıkan engelliler yasasında 7 yıl süre verilerek erişebilirlilikle ilgili tüm engellerin kaldırılması yasalaşmıştır. Ancak 2012 yılında yasal süre dolmak üzereyken Başbakanlık tarafından üç yıl süre uzatıldı. Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından ayrı bir projeyle erişilebilirlik izleme ve denetleme komisyonları kuruldu. Bütün illerde kurulduğu gibi Zonguldak'ta bu komisyonda üç yıldır görev yapmaktadır" dedi
Yorumlar