TFF 2. Lig’in ilk yarısının son maçında Nazilli Belediyespor ile 1-1 berabere kalan Zonguldak Kömürspor’da Başkan Süleyman Caner, olumsuz tezahürat yapan taraftara tepki gösterdi.