Edinilen bilgiye göre, akşam saat 18.00 sıralarında Zonguldak Valiliği binası önünde henüz belirlenemeyen bir nedenle bir kadının canına kıymak istediği ihbarını alam ekipler, harekete geçti.
İhbar üzerine bölgeye polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Olay yerine gelen polis ekiplerinin çabası sonucu ikna edilen kadın, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Atatürk Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürdürülüyor.


Kaynak: Haber Merkezi





