Spor

Tenis heyecanı başlıyor

Çaycuma ilçesinde düzenlenen Okul Sporları Yıldızlar Tenis Grup Müsabakaları bugün başladı.

Sakarya, Karabük, Eskişehir, Zonguldak, Kocaeli, Düzce, Ankara ve İstanbul illerinden gelen takımlar, Çaycuma İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü tenis kortlarında mücadele ediyor.

Gerçekleştirilen müsabakalara, kendi illerinde birinci olarak grup müsabakalarına katılma hakkı kazanan 7 erkek ve 4 kız takımı katılıyor.

Müsabakaların açılışına Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya da katıldı. Kaymakam Kaya, sporcularla bir araya gelerek müsabakaların centilmence ve dostluk içerisinde geçmesi temennisinde bulundu.

Büyük heyecana sahne olması beklenen karşılaşmalar 11 Mart'ta sona ereccek. Müsabakalar sonunda ilk 4’e giren takımlar Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı elde edecek.