Zonguldak'ta havanın ısınmasıyla birlikte vatandaşlar sahillere koştu. Vatandaşlar sıcak havanın tadını güneşlenerek ve piknik yaparak geçirdi. Vatandaşlar, "Yazdan kalma bir gün yaşıyoruz. Bizlerde sıcak havayı buraya gelerek değerlendirmek istedi. Hava çok güzel, artık yaz geldi. İnşallah havalar böyle devam eder" dedi. Hava sıcaklığı ise 16 derecelere kadar yükseldiği görüldü.

Karadon, Armutçuk ve MTA şubelerinin delege seçimleri yapıldı
Karadon, Armutçuk ve MTA şubelerinin delege seçimleri yapıldı
İçeriği Görüntüle

Sıcak havanın önümüzdeki günlerde artarak devam etmesi bekleniyor.

Kaynak: İha