Spor

Şampiyon antrenör taburcu oldu

Zonguldak Deplasmanlı Süper Amatör Lig'de bitime 3 hafta kala şampiyonluğunu ilan eden Kozlu Belediyespor'un deneyimli hocası Serkan Bankoğlu, tedavi gördüğü Uzun Mehmet Göğüs ve Meslek Hastalıkları Hastanesi’nden taburcu olduğunu duyurdu.

Ligin 19’uncu haftasında deplasmanda Sücüllü Yalıboyuspor’u 5-2 mağlup eden Kozlu Belediyespor, bitime 3 hafta kala şampiyonluğunu ilan ederek Bölgesel Amatör Lig’e (BAL) yükselmeyi garantiledi. Şampiyon takımın deneyimli teknik direktörü Serkan Bankoğlu, yaklaşık bir haftadır Uzun Mehmet Göğüs ve Meslek Hastalıkları Hastanesi’nde tedavi görüyordu.

Bankoğlu, sosyal medya hesabından sağlık durumuna ilişkin gelişmeyi şu sözlerle duyurdu: "Evet taburcu olduk. Herkese çok teşekkür ediyorum, iyi ki varsınız."