Kozlu Belediyesi tarafından her yıl geleneksel olarak gerçekleştirilen aşure dağıtımı bu yıl da Şehit Piyade Kıdemli Uzman Çavuş Mustafa Sezer Meydanı'nda yapıldı. Kerbela’da şehit edilen Hazreti Hüseyin ve beraberindeki 72 şehidin hayrına düzenlenen etkinliğe vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. İkram edilen aşureden almak isteyen vatandaşlar, stant önünde uzun kuyruklar oluşturdu.

Aynı ormanda yiyecek arayan farklı türler fotokapana yakalandı
Aynı ormanda yiyecek arayan farklı türler fotokapana yakalandı
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Cevat Baran ÇAYDAŞ