2-8 Mayıs Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında, İsmail Hakkı Tonguç İlkokulu öğrencileri tarafından okul çevresinde bulunan yaya geçidinde gerçekleştirilen “Yaya Geçidi Boyama Etkinliği”ne Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya katıldı.
Öğrencilerle birlikte yaya geçidini boyayan Kaymakam Kaya, trafik kurallarına uyulmasının ve yaya önceliği bilincinin küçük yaşlarda kazandırılmasının önemine dikkat çekti.
Kaynak: Haber Merkezi




