2-8 Mayıs Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında, İsmail Hakkı Tonguç İlkokulu öğrencileri tarafından okul çevresinde bulunan yaya geçidinde gerçekleştirilen “Yaya Geçidi Boyama Etkinliği”ne Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya katıldı.

"Yayasız" üst geçit: Vatandaşlar kullanmıyor!
"Yayasız" üst geçit: Vatandaşlar kullanmıyor!
İçeriği Görüntüle

Öğrencilerle birlikte yaya geçidini boyayan Kaymakam Kaya, trafik kurallarına uyulmasının ve yaya önceliği bilincinin küçük yaşlarda kazandırılmasının önemine dikkat çekti.

Kaynak: Haber Merkezi