Asayiş

İntihar eden genç kızın durumu ağırlaşınca sevk edildi 

Zonguldak'ın Alaplı İlçesi'nde çok sayıda ilaç  içerek intihar girişiminde bulunan şahıs, sağlık durumu ağırlaşınca Ereğli Devlet Hastanesine sevk edildi. 

Olay, Zonguldak'ın Alaplı İlçesinde meydana geldi. G. Ö.(21) isimli şahıs, henüz bilinmeyen bir nedenle çok sayıda ilaç içerek intihar girişiminde bulundu. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine Sağlık ekipleri yönlendirildi. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Gülizar Ö., Alaplı Devlet Hastanesine kaldırıldı. Sürecin ardından Gülizar Ö., sağlık durumu ağırlaşınca Ereğli Devlet Hastanesine sevk edildi.