Yozgat Bozokspor, deplasmanda karşılaştığı K.D.Z Ereğli Belediyespor'u 3-0 mağlup ederek yarı finale yükseldi. Konuk takım 45+4'üncü dakikada Ahmet Yağız Mengi'den gelen golle 1-0 öne geçti. 81'inci dakikada Yusuf İnci, topu ağlara gönderdi. 0-2. 83'üncü dakika Osman Arslantaş, topu ağlara buluşturdu: 0-3. Bu sonuçla gülen taraf konuk takım olurken, Ereğli Belediyespor, 2. lig hayali mucizesini bir başka sezona bıraktı.
.